Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Valtakunnallisia ohje- ja selvitystöitä

  • Henkilöliikenteen palveluiden sanasto (Liikennevirasto, yhdessä Strafica Oy:n kanssa) 2018-

    Selvitys liikennepalvelulain mukaista seuranta- ja yhteensovittamistehtävistä (Liikennevirasto, yhdessä Strafica Oy:n kanssa) 2017-2018

  • Helsinki Multimodal Urban Node, CEF 2015 liikenne -rahoituksen seurannassa, raportoinnissa ja yhteydenpidossa avustaminen (Finavia, yhdessä Strafica Oy:n kanssa) 2016-
  • Joukkoliikenteen valtionrahoituksen jatkoselvitys "Jovara 2" (Liikennevirasto, yhdessä Strafica Oy:n kanssa) 2016
  • Connecting Europe Facility 2014-2020, TRANSPORT CALLS FOR PROPOSALS 2015, Finavian hakemuksen valmistelu (Finavia, yhdessä Strafica Oy:n kanssa) 2015-2016
  • Konsultointia EU-tukiin Finavialle (Finavia) 2015-2016
  • PSA-liikenteen suojan poistaminen joukkoliikennelaista - Arviointi liikennejärjestelmän kannalta (Liikennevirasto, yhdessä Strafica Oy:n kanssa) 2015
  • Selvitys joukkoliikenteen valtionrahoituksesta (Liikennevirasto) 2014
  • Liikennejärjestelmän nykytilan kuvaus asiakastarpeiden näkökulmasta (Liikennevirasto,
    PITO-työ) 2014
  • Lentoliikennestrategian skenaariovaihtoehtojen vaikutukset matkojen palvelutasoon
    (Liikenne- ja viestintäministeriö) 2014
  • Pysäkkien palvelutaso (Liikennevirasto, yhdessä Linea Konsultit Oy kanssa) 2014
  • Pysäkkiverkko (Liikennevirasto, yhdessä Linea Konsultit Oy kanssa) 2014
  • Joukkoliikennepalveluiden asiakaslähtöinen kehittäminen yhteissuunnittelun keinoin. Pro Gradu –tutkimus.  (Liikennevirasto) 2013–2014
  • Lentoliikenne osana kaukohenkilöliikenteen palvelutasoa (Liikenne- ja viestintäministeriö) 2013
  • Joukkoliikenteen palvelumuotoilu, esiselvitys (Liikennevirasto, yhdessä Movensen kanssa YY-Optiman alikonsulttina) 2013
  • Pitkänmatkaisen liikenteen palvelutasolinjaukset. Matkojen ja kuljetusten palvelutasohankkeen pilottiselvitys. (Liikennevirasto) 2013
  • Osallistuminen Löytöretki-työpajakokonaisuuteen (Liikennevirasto) 2013–2014
  • Joukkoliikenteen järjestäminen ja rahoitus kehyskaudella. Esimerkkitarkastelut kahden vaihtoehdon vaikutuksista Itä-Suomen joukkoliikennetarjontaan, kuntien kustannuksiin sekä asukkaiden liikkumismahdollisuuksiin (Pohjois-Savon ELY) 2013
  • Joukkoliikenteen rahoituksen ja henkilökuljetusten kustannusten hallintajärjestelmä (Liikennevirasto) 2013-2014
  • Uusien joukkoliikenteen järjestämistapojen tarpeet ja vaikutukset joukkoliikenteen rahoitukselle(Strafica Oy/LVM) 2012
  • Maaseudun lippu- ja maksujärjestelmät (Liikennevirasto, yhdessä Strafica Oy:n kanssa) 2012
  • Pitkämatkaisen liikenteen palvelutason määrittäminen (Ramboll Finland Oy/Liikennevirasto) 2012
  • Ennakoiva joukkoliikenteen ja henkilökuljetusten suunnittelu maankäytön suunnittelussa
    (TEKES) 2011-2013
  • Julkisen liikenteen suoritetilaston kehittäminen, esiselvitys (Liikennevirasto) 2011
  • Keski-Savon joukkoliikenteen ja henkilökuljetusten kokonaissuunnittelu – Liikenneviraston käyttöoikeussopimuspilotti (Sito Oy/Liikennevirasto) 2011
  • Kaukoliikenteen tavoitteellinen palvelutaso Suomessa (KPMG Julkishallinnon Palvelut Oy /LVM) 2011
  • Kaukoliikenteen palvelutason nykytila ja kehittämistarpeet
    (KPMG Julkishallinnon Palvelut Oy /LVM) 2011
  • Arki paremmaksi – joukkoliikenne toimivammaksi, joukkoliikenteen kehittämisohjelma
    (VTT/LVM) 2009
  • Joukkoliikenteen lipputukijärjestelmä ja hinnoittelu (Strafica Oy/LVM) 2008
  • KETJU – keskisuurten kaupunkiseutujen joukkoliikenteen uudistus (VTT/LVM) 2008-2009
  • Ajoneuvohallintokeskuksen tutkimustoiminnan koordinointi (Liidea Oy/AKE) 2007-2008